Translate

Τετάρτη, 28 Ιουνίου 2017

Το Yelp σας κούρασε; 14 ενναλακτικές ιστοσελίδες κριτικής επιχειρήσεων


Σήμερα, οι πελάτες έχουν κουραστεί με τις κριτικές των επιχειρήσεων και θέλουν να λάβουν τις αγοράστικές τους αποφάσεις γρηγορότερα. Όμως, αυτές οι κριτικές ωφελούν τις μικρές επιχειρήσεις: Ειλικρινείς ανατροφοδοτήσεις που δίνουν πληροφορίες για προϊόντα, υπηρεσίες πελατών κ.α, μπορούν να βοηθήσουν τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης να ελέγξει τι χρειάζεται να βελτιώσει και να επικροτήσει τους υπαλλήλους (ή την ομάδα) που τα πάνε καλά.

Το Yelp είναι μία ιστοσελίδα για τις κριτικές των τοπικών επιχειρήσεων, αλλά δεν είναι η μόνη. Υπάρχουν αλλές 14 εναλλακτικές ιστοσελίδες που μπορείτε να συμπεριλάβετε την εταιρία σας και να συλλέξετε ανατροφοδοτήσεις- κριτικές των πελατών.

1. Angie's List

Το Angie's List παρέχει στους πελάτες ειλικρινείς και ακριβείς πληροφορίες για τις τοπικές επιχειρήσεις. Οι χρήστες πληρώνουν την εγγραφή τους στη σελίδα για να διαβάσουν και να γράψουν κριτικές στη φόρμα βαθμολογίας. Απ' τη στιγμή που η επιχείρηση εγγράφεται, μπορεί να προσθέσει λεπτομέρειες στο προφίλ της, να απαντάει σε κριτικές και να αλληλεπιδρά με τα μέλη. Οι επιχειρήσεις με τις πιο θετικές κρτικές μπορούν να κερδίσουν διαφήμιση για προσφορές και εκπτώσεις. Για να τοποθετήσετε στη λίστα την επιχείρηση σας ή να πείτε μερικά λόγια για την επιχείρηση κάποιου άλλου, εγγραφείτε μέσω του Angie's List Business Center.

2. Better Business Bureau

Το Better Business Bureau (BBB) είναι ένα από τα πιό έμπιστα ονόματα στις κριτικές των επιχειρήσεων. Οι επιχειρήσεις βαθμολογούνται σε μία κλίμακα γραμμάτων, όπως βαθμολογούνται στα σχολεία (Α έως F), και εξετάζουν ένα αριθμό παραγόντων, όπως ο αριθμός των κριτικών, ο τύπος των κριτικών, ανεξάρτητα απο το εάν έχουν απαντηθεί ή όχι, και ο τύπος της επιχείρησης. Από τότε που το BBB εγίνε άξιο εμπιστοσύνης, η κριτική στην ιστοσελίδα μπορεί να επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό μία μικρή επιχείρηση. Το να βαθμολογήστε απο την BBB, χωρίς να σημαίνει οτι το ΒΒΒ εμψυχώνει την επιχείρηση, πάει να πεί οτι πράγματι προσπαθείτε να επιλύσετε τα παράπονα των πελατών σας, γεγονός που αυξάνει την εμπιστοσύνη τους. Μαζί με την βαθμολογία σας  (και το σχετικό κόστος), θα αυξήσετε την έκθεση σας στους διαδικτυακούς τόπους, την πρόσβαση στα εργαστήρια και στα σεμινάρια, και πολλά περισσότερα. Επισκεφθείτε το BBB Accreditation site για να ξεκινήσετε.

3. ConsumerAffairs

Η συλλογη κριτικών για μία επιχείρηση είναι απλώς ένα κομμάτι από αυτά που προσφέρει το ConsumerAffairs for Brands. Όταν γίνεται εγγραφή της επιχείρησης, αυτή αποκτά πρόσβαση σε όλα τα είδη πηγών, όπως για παράδειγμα στο πώς οι κριτικές και μια καλή φήμη μπορούν να αυξήσουν τα έσοδα της, στην εύρεση πρεσβευτών του ονόματος της και στο πώς να μετατρέπει τις αρνητικές εμπειρίες των πελατών της σε θετικές. Εγγραφείτε μέσω της πλατφόρμας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή χρησιμοποιώντας ένα email.

4. Expresit

Η ιδεά πίσω απο το Expresit app είναι "να γιορτάζει δημόσια, να διορθώνει ιδιωτικά". Καλές κριτικές σε υπαλλήλους, συνεργάτες, υπηρεσίες ή προϊόντα δημοσιεύονται στην σελίδα της επιχείρησης, αλλά οι αρνητικές κριτικές στέλνονται απευθείας στον ιδιοκτήτη, έτσι ώστε οποιοδήποτε θέμα προκύψει να διορθώνεται σε ιδιωτικό πλαίσιο. Η εφαρμοφή είναι διαθέσιμη τόσο για iOS όσο και για Android και υπάρχει και ιστοσελίδα. Επισκεφθείτε το Expresit's business page για να πείτε μερικά λόγια για μια επιχείρηση ή για να ρυθμίσετε το προφίλ της δικής σας επιχείρησης. 

5. Foursquare

Ενώ το Foursquaree είναι το πιο γνωστό για το χαρακτηριστικό check-in, οι τοπικές επιχειρήσεις ισχυρίστηκαν οτι οι λίστες τους παρέχουν στους πελάτες την ικανότητα όχι μόνο να κάνουν check in, αλλά και να αφήνουν την κριτική και τα "tips" (σχόλια) για άλλους πελάτες, όταν τους επισκέπτονται. Η εγγραφή σας στο Foursquare for Business σας δίνει την πρόσβαση στα αναλυτικά στοιχεία των πελατών, προσθέτει τα σχόλια της ιδιοκτησίας και προσφέρει επιβραβεύσεις στους πελάτες.

6. Glassdoor

Το μόνο πράγμα σχετικό με την Glassdoor είναι οτι αποτελεί έναν τρόπο, για τους τωρινούς και τους παρελθοντικούς υπαλλήλους, να αξιολογήσουν τις εταιρίες που δουλεύουν. Είναι ένα σημαντικό εργαλείο για αναζήτηση εργασίας, που επιτρέπει στους ερευνητές να μάθουν όσα περισσότερα μπορούν για την εταιρία. Με το Glassdoor for Employers, όχι μόνο οι υπάλληλοι μπορούν να ελέγξουν τις κριτικές για τις εταιρίες τους, αλλά βοηθάει και στην εύρεση ποιοτικών υποψηφίων για μία θέση.

7. Google Reviews

Ένας απ΄τους καλύτερους τρόπους να ενισχύσετε τις ταξινομήσεις στη μηχανή αναζήτησης μίας επιχείρησης είναι να δώσετε το παρόν στο Google+ Local και να ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να αφήνουν κριτικές. Μία δραστήρια Google+ επιχειρησιακή σελίδα βεβαιώνει στο Google οτι οι πελάτες ασχολούνται και αναζητούν εσάς - επίσης, υψηλές κριτικές των πελατών σημαίνει καλή, δική σας ορατότητα. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το BND's Google+ Local Guide και κάντε την εγγραφή σας στο Google+ Business

8. HomeAdvisor

Αυτή η ιστοσελίδα είναι παρόμοια με το Angie's List, καθώς βοηθάει τους πελάτες να βρούν και να κάνουν κριτική στους ειδικούς για τα projects βελτίωσης του σπιτιού. Όλες οι κριτικές αξιολογούνται και επεξεργάζονται με χρονοβόρες διαδικασίες. Εάν είστε ένας απο τους ειδικούς, το HomeAdvisor Pro σας επιτρέπει να αναζητήσετε στην περιοχή σας άτομα που χρησιμοποιούν το HomeAdvisor για να βρείτε κάποιον να δουλέψει για εσάς και για να επικοινωνήσετε μαζί του.

9. Judy's Book

Παρόλο που δεν είναι δωρεάν η πρόσθεση ενός σχολίου σε αυτή την ιστοσελίδα, τα πλεονεκτήματα που θα πάρετε απ' το Judy's Book Business θα το κάνουν να αξίζει τον κόπο. Είναι δωρεάν για τους πελάτες να κάνουν κριτική στην επιχείρηση σας στην ιστοσελίδα, αλλά εάν λαμβάνετε στατιστικά στοιχεία μέσω κοινωνικών δικτύων, email, αλληλογραφίας κ.α., το Judy's Book σας επιτρέπει να δημοσιεύετε αυτά τα στοιχεία χωρίς επιπλεόν κόστος. Με μία εγγραφή, οι ιδιοκτήτες της επιχείρησης επίσης λαμβάνουν μια δωρεάν καταχώρηση για κινητά, παρακολούθηση ανταγωνιστών, καλύτερη ταξινόμηση στις μηχανές αναζήτησης και πολλά ακόμη. Επισκεφθείτε το Judy's Book Business Center για να εγγραφείτε και δοκιμάστε το δωρεάν για 30 ημέρες.

10. Manta

Το Manta είναι ένα ευρετήριο μικρών επιχειρήσεων που βοηθάει τις τοπικές επιχείρησης της Αμερικής να συνδεθούν τόσο με τους πελάτες τους  όσο και μεταξύ τους. Ενώ οι κριτικές δεν είναι η κύρια λειτουργία της ιστοσελίδας, ένα από τα χαρακτηριστικά της είναι οτι επιτρέπει στους πελάτες να αφήνουν τα σχόλια τους,  με σκόπο μια μικρή επιχείρηση να αυξάνει ολοένα και περισσότερο τη φήμη του.

11. MerchantCircle

Το MerchantCircle συνδέει πελάτες με συμφωνίες, συμβουλές και προσφορές τιμών για τοπικές επιχειρήσεις. Αυτές οι λειτουργίες αναζήτησης κατασκευάζονται αρχικά από κατηγορίες πόλεων και επιχειρήσεων και ταξινομούνται απο τη πιο υψηλόβαθμη και την πιο συχνή στην αξιολόγηση στην πιο χαμηλόβαθμη. Το MerchantCircle Help Center έχει πολλά links που οδηγούν σε άρθρα, τα οποία βοηθούν τις νέες επιχειρήσεις να ανέβουν.

12. OpenTable

Ενώ αρχικά το OpenTable ήταν μία ιστοσελίδα στην οποία μπορούσατε να κάνετε κρατήσεις σε εστιατόρια, οι πελάτες τώρα μπορούν να κάνουν κριτικές και  να προσθέσουν αστέρια. Όταν θα αναζητήσετε εστιατόρια, η λίστα βασίζεται στα κριτήρια αναζήτησης που εσείς έχετε θέσει. Κατα την είσοδο σας, θα παρατηρήσετε τα αστέρια κάτω απο κάθε όνομα εστιατορίου, τον αριθμό των κριτικών και το ποσοστό των κριτών που προτείνουν το συγκεκριμένο εστιατόριο. Για να συνδέσετε το δικό σας εστιατόριο με το OpenTable, ξεκινήστε να συλλέγετε κριτικές, αυξήστε τις κρατήσεις σας και εγγραφείτε στη σελίδα OpenTable for Restaurants. 

13. PlanetRate

Εάν δεν σας αρέσουν οι κριτικές των άλλων ιστοσελίδων, για το PlanetRate αυτό δεν είναι πρόβλημα. Είτε η επιχείρηση σας είναι εστιατόριο, είτε ξενοδοχείο ή boutique, μπορείτε να κάνετε εγγραφή και ετοιμαστείτε να λάβετε κριτικές. Αυτή η σελίδα επιρέπει στους χρήστες να γράψουν κριτικές σχετικές με την κατηγορία που αφορά την επιχείρηση τους, έτσι ώστε να είναι ευκολότερο για τους πιθανούς πελάτες να βρούν τα σχόλια, άρα και την επιχείρηση.

14. VendOp

Το VendOp συνδέει άτομα με πωλητές που ταιριάζουν καλύτερα στις ανάγκες τους. Ένας πιθανός πελάτης μπορεί να αναζητήσει για πωλητές που βασίζονται στις ανάγκες του και να συνδεθεί με αυτόν που μπορεί να του παρέχει αυτές τις υπηρεσίες. Επιπλεον, αυτή η σελίδα προσφέρει μια κοινότητα απο πιθανούς πελάτες που δημοσιεύουν στην σελίδα τις εμπειρίες με τους πωλητές. Με αυτό τον τρόπο, οι πιθανοί πελάτες έχουν μια πιο ολοκληρωμένη ιδέα για τους πωλητές και βοηθούν τους άλλους πωλητές να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους.