Translate

Πέμπτη, 15 Ιουνίου 2017

Αναλυτικά οι Ρόλοι Σελίδας στο Facebook

Δημοσιεύθηκε απο την Axia Public Relations



Τι σημαίνουν οι διαφορετικοί τύποι ρόλων για τους Διαχειριστές της Σελίδας και σε ποιόν πρέπει να ανατίθεται κάθε ρόλος;

To Facebook βοηθάει τις επιχειρήσεις να έχουν πολλά άτομα να δουλεύουν ως manager των Σελίδων τους. Αυτό είναι αρκετά βολικό, αλλά έχει και ρίσκο. Αν κάποιος υπάλληλος δεν δουλεύει πλέον για την εταιρία, αλλά έχει ακόμα πλήρης πρόσβαση στη Σελίδα της εταιρίας στο Facebook, μπορεί να δημιουργηθεί πρόβλημα. Αυτό εξηγεί το γιατί είναι σημαντικό να κατανοήσουμε τους διαφορετικούς τύπους ρόλων για τη Διαχείριση της Σελίδας και να περιορίσουμε ποιός έχει πλήρη πρόσβαση στην ιστοσελίδα και ποιός περιορισμένη.


Εδώ υπάρχει η λίστα με όλους τους τύπους Ρόλων Σελίδας και τι επιτρέπεται κάθε ρόλος να κάνει στη Σελίδα του Facebook, ξεκινώντας απο τους ρόλους που έχουν τον μεγαλύτερο έλεγχο και πρόσβασιμότητα.


1. Διαχειριστής

Ο διαχειριστής μπορεί να έχει την εξουσία και πλήρης πρόσβαση σε όλους τους ρόλους της Σελίδας. Ένας διαχειριστής μπορεί να διαχειριστεί και να αναθέσει σε όλους τους άλλους ρόλους της Σελίδας τις ρυθμίσεις και τους κανόνες ασφαλείας. Είναι σημαντικό που οι επιχειρήσεις περιορίζουν αυστηρά το ποιος θα έχει αυτόν τον ρόλο. Ένας διαχειριστής μπορεί, επίσης, να κάνει οτιδήποτε μπορούν να κάνουν και οι άλλοι ρόλοι, όπως:


  • Επεξεργασία της σελίδας και των εφαρμογών
  • Δημιουργία και διαγραφή δημοσιεύσεων
  • Αποστολή μηνυμάτων μέσω της Σελίδας
  • Απάντηση και διαγραφή σχολίων απο τις δημοσιεύσεις στη Σελίδα
  • Αφαίρεση και απαγόρευση ατόμων απο τη Σελίδα
  • Δημιουργία διαφημίσεων
  • Να βλέπει τα Insights της Σελίδας (αναλυτικές πληροφορίες για τη Σελίδα)
  • Να δεί ποιος δημοσιεύει στη Σελίδα

2. Εκδότης

Ο ρόλος ενός εκδότη είναι εξαιρετικός για τους υπαλλήλους που δημιουργούν περιεχόμενο για την Σελίδα του Facebook της επιχείρησης και διαχειρίζονται τις καθημερινές δραστηριότητες. Ο εκδότης έχει την προσβασιμότητα που έχει και ένας διαχειριστής, εκτός απο το να αναθέτει ρόλους και να διαχειρίζεται τις ρυθμίσεις.

3. Μεσολαβητής

Ο μεσολαβητής είναι ένας ρόλος που ταιρίαζει καλύτερα για έναν υπάλληλο που χειρίζεται την υπηρεσία των πελατών της επιχείρησης. Ένας μεσολαβητής μπορεί να απαντά στις ερωτήσεις και να ανταποκρίνεται στα σχόλια, αλλά δεν μπορεί να δημιουργήσει περιεχόμενο για τη Σελίδα. Ένας μεσολαβητης μπορεί επίσης να απομακρύνει και να απαγορεύσει άτομα απο τη σελίδα, να δημιουργήσει διαφημίσεις και να βλέπει τα Insights της Σελίδας.

4. Διαφημιστής

Ο ρόλος που διαδραματίζει ένας διαφημιστής είναι να ρυθμίζει όποιον δημιουργεί τις διαφημίσεις για τη Σελίδα. Αυτός ο ρόλος έχει την άδεια να βλέπει τα Insights της Σελίδας.

5. Αναλυτής

Ο αναλυτής έχει τον λιγότερο έλεγχο και χαμηλό επίπεδο πρόσβασιμότητας στους ρόλους της Σελίδας και μπορεί να βλέπει μόνο τα Insights της Σελίδας του Facebook. Ένας υπάλληλος που δουλεύει με στρατηγική περιεχομένου και σχεδιασμού ίσως μπορεί να αναλάβει το ρόλο του αναλυτή.

Όπως ο ιδιοκτήτης της Σελίδας του Facebook, είναι σημαντικό ο αναλυτής να διατηρεί πλήρη έλεγχο της Σελίδας και να περιορίζει όποιον έχει πρόσβαση σε αυτήν. Ωστόσο, οι επιχειρήσεις μπορούν σίγουρα να επωφεληθούν απο το να έχουν πολλά άτομα να εκτελούν διαφορετικά καθήκοντα δατήρησης και ενημέρωσης της Σελίδας.

Τα κοινωνικά δίκτυα έχουν γίνει ένας βασικός παράγοντας για μια πετυχημένη επιχείρηση. Η Axia Public Relations έχει την εμπειρία και τα εργαλεία να βοηθά τις επιχειρήσεις να διαχειριστούν τους πελάτες της αποτελεσματικά μέσω των κοινωνικών δικτύων. Μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς η Axia Public Relations μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε την παραγωγικότητα και την κερδοφορία, κατεβάζοντας δωρεάν το ηλεκτρονικό βιβλίο The Essential Social Media Management Guide ή επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα.