Translate

Τετάρτη, 28 Ιουνίου 2017

ΤΟ ΚΑΛΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΕΝΤΥΠΟ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ


Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που αφορούσε τη διαφημιστική δαπάνη παγκοσμίως.

Η συγκεκριμένη έρευνα η οποία δημοσιεύθηκε σε ένα από τα εγκυρότερα κλαδικά site των Η.Π.Α. για την επικοινωνία, την τελευταία πενταετία η digital διαφήμιση κατέχει παγκοσμίως το 40% της διαφημιστικής πίτας αφήνοντας πίσω την πάλαι ποτέ πρωτοπόρο τηλεόραση με μόλις 33%. Σύμφωνα με την ίδια έρευνα η έντυπη διαφήμιση δεν ξεπερνά το 15% (το ποσοστό περιλαμβάνει διαφήμιση σε δημοσιογραφικά έντυπα και μεμονωμένες εκδόσεις – διαφημιστικά φυλλάδια).


“Και θα αναρωτιέσαι…”



Δεν μας ανησυχούν καθόλου αυτά τα νούμερα.
Εξάλλου πιστεύουμε πως υπάρχει και άλλα περιθώρια μείωσης της παραγωγής εντύπων.

Εξηγώντας το γιατί…


Ασχολούμαστε με τον σχεδιασμό εντύπου και από την εμπειρία μας, το σημαντικότερο πράγμα που μάθαμε και θα θέλαμε να το μοιραστούμε μαζί σας, είναι ότι το έντυπο πρέπει να είναι social.

Το Social Business δεν έχει καμία σχέση με τα Social Media.

Αυτό που θέλουμε να σας πούμε είναι ΟΧΙ στα διαφημιστικά φυλλάδια αλλά ΝΑΙ στα «κοινωνικά» φυλλάδια.

Το καλό διαφημιστικό έντυπο ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ πρέπει ν’ απαντάει στις ανάγκες του υποψήφιου πελάτη, μόνο έτσι θα γίνει πελάτης, διαφορετικά θα είναι μία αποτυχημένη προσπάθεια έντυπης διαφήμισης.


 Βασικοί κανόνες για την κατασκευή του διαφημιστικού εντύπου:


1) Το διαφημιστικό έντυπο πρέπει να απαντά στις ανάγκες του καταναλωτή

2) Το διαφημιστικό έντυπο δεν είναι ζωγραφικός πίνακας. Πολλοί διαφημιστές – γραφίστες με αφορμή την κατασκευή μιας μακέτας βρίσκουν ευκαιρία να εκφραστούν καλλιτεχνικά αψηφώντας τον πρώτο κανόνα.

3) Το διαφημιστικό έντυπο δεν είναι μόνο εικόνα, είναι και κείμενο. Όπως ένας καλός κειμενογράφος δεν είναι και καλός γραφίστας, έτσι συμβαίνει το αντίθετο, ο καλός γραφίστας δεν είναι και κειμενογράφος. Η συμβολή ενός κειμενογράφου στο έντυπο δεν είναι χρήσιμη, είναι απαραίτητη.

4) Το διαφημιστικό έντυπο πρέπει να έχει καλή ποιότητα παραγωγής, χωρίς αυτό να σημαίνει ακριβή ποιότητα. Ακόμα και τα ΕΝΤΥΠΑ ΣΥΝΕΚΤΥΠΩΣΗΣ θα στείλουν το μήνυμά τους όταν, είναι τυπωμένα με ένα καλό χαρτί, κατά προτίμηση επιχρισμένο (velvet ή illustration), καλή εκτύπωση χωρίς μουτζούρες, και μελάνια που δεν μυρίζουν.

5) Τέλος, το διαφημιστικό έντυπο πρέπει να μοιραστεί, όχι να πεταχτεί. Συνήθως για το φυλλάδιό μας ξοδεύουμε όλο τον προϋπολογισμό για την παραγωγή του και στο τέλος βρίσκουμε «διανομείς εντύπων» χωρίς καμία εκπαίδευση και αντί να στοχεύσουμε στο σωστό target group πετάμε τα φυλλάδια, μαζί με τα λεφτά μας στα σκουπίδια.