Translate

Πέμπτη, 15 Ιουνίου 2017

7 Tips για internet marketing με χαμηλό προϋπολογισμό



Το World Wide Web (WWW) είναι ένα εργαλείο με ατελείωτους περιορισμούς. Το να δημιουργήσετε και διατηρήσετε ένα διαδικτυακό εταιρικό προφίλ είναι πιο πρακτικό απο ποτέ. Στην πραγματικότητα, οι διαδικτυακές καμπάνιες αναδύονται ολοένα και περισσότερο. Ωστόσο, μπορούμε να σας εγγυηθούμε οτι το να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη διαδικτυακή επιχείρηση είναι ευκολότερο να το λέτε απ' το να το κάνετε.

Με την απεριόριστη ποσότητα πληροφοριών στο Διαδίκτυο και με το να έχουν οι χρήστες τον έλεγχο να δούν οτιδήποτε αυτοί θέλουν, αμέσως μεταφέρετε το προϊόν σας μπροστά σε πιθανούς πελάτες, γεγονός το οποίο είναι αρκετά προκλητικό. Σήμερα, οι καιροί είναι δύσκολοι. Οι περισσότερες εταιρίες "κρατούν μικρό καλάθι" όταν εισέρχονται στο χώρο του marketing. Εδώ θα βρείτε 7 tips, τα οποία μπορείτε να τα ακολουθήσετε για να αναπτύξετε μια πετυχημένη διαδικτυακή στρατηγική στο marketing με χαμηλό κόστος και προϋπολογισμό.

Γνωρίστε την αγορά

Η στρατηγική marketing που θα ακολουθήσετε δεν θα είναι επιτυχημένη, αν δεν έχετε συγκεκριμένο κοινό στο οποίο να αναφέρεστε. Πρίν ξοδέψετε μία περιουσία στο marketing, πρώτα βρείτε την αγορά-στόχο. Δεν είναι ανάγκη να πληρώσετε τίποτα για να κάνετε αναζήτηση στην αγορά. Για παράδειγμα, ποιος ενδιαφέρεται πιο πολύ για το προϊόν σας; Άντρες ή γυναίκες; Σε ποιά ηλικιακή ομάδα αναφέρεστε; Ποιά είναι τα ενδιαφέροντα των πελάτων σας; Ποιά είναι η οικονομική τους κατάσταση;

Απο τη στιγμή που δημιουργήσατε το προφίλ του πελατη σας, αποφασίστε πώς και πότε σας είναι εύκολο να τους φτάσετε. Αυτό το βήμα μπορεί να σας πάρει χρόνο, αλλά ΟΚ. Αν ξεκινήσετε χωρίς να έχετε δημιουργήσει ένα προφίλ πελατη, θα ξοδέψετε πολλά χρήματα σε μέρη που δεν θα μπορούν να φτάσουν οι πελάτες σας.

Ρύθμιστε και κάντε επαναφορά των στόχων σας

Αποφασίστε τι θέλετε να κερδίσετε απο το internet marketing. Αυξημένη προσοχή; Αυξημένα έσοδα; Πιθανόν να έχετε περισσότερους στόχους, αλλά αρχικά περιορίστε τους, έτσι ώστε να μπορείτε να μετρήσετε την επιτυχία. Όταν εκπληρώσσετε τους επιθυμητούς στόχους, ρυθμίστε νέους με σκοπό να βελτιώνεστε διαρκώς.

Ρυθμίστε έναν προϋπολογισμό

Αφού ηδη γνωρίζετε την αγορά-στόχο και τους προσωπικούς σας στόχους, σχεδιάστε με ακρίβεια τον προϋπολογισμό σας. Το θετικό με το διαδικτυακό marketing είναι οτι μπορείτε να επιτυγχάνεται ακόμα και με χαμηλό προϋπολογισμό. Πολλές πλατφόμες είναι διαθέσιμες χωρίς κόστος. Ωστόσο, το να κολλάτε μόνο με δωρεάν πλατφόρμες, ίσως και να μην είναι και η πιο πετυχημένη στρατηγική. Να είστε πρόθυμοι να ξοδέψετε μερικά χρήματα για να δείτε αποτελέσματα.

Κάντε τον εαυτό σας όνομα

Απομακρύνετε τον εαυτό σας απο τον ανταγωνισμό. Υπάρχουν χιλιάδες εταιρίες που προσπαθούν να πουλήσουν μέσω του Διαδικτύου. Όμως, χρειάζεται να κάνετε το όνομα σας αξέχαστο. Αυτό ξεκινάει με την διαδικτυακή ιστοσελίδα σας. Το όνομα domain θα πρέπει να είναι το όνομα της εταιρίας, εάν αυτό είναι δυνατόν. Εάν υπάρχουν εταιρίες που έχουν το ίδιο όνομα με εσάς, μπορείτε να σκεφτείτε να αλλάξετε το όνομα έτσι ώστε να μην σας μπερδεύουν με κάποιο άλλο προϊόν. Η επικύρωση ενός domain έχει κάποιο κόστος, αλλά η κατοχή ιστοσελίδας είναι αρκετά κερδοφόρα επένδυση, ακόμα και με χαμηλό κόστος.

Ο τρόπος που θέλετε να κάνετε όνομα τον εαυτό σας είναι στο χέρι σας. Εφόσον όμως το ρυθμίσετε, ψάξτε το καλά και αφιερώστε αρκετό χρόνο. Η κατοχή μίας επαγγελματικής ιστοσελίδας και μιας δυνατής παρουσίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι σημαντικό, όμως θα πρέπει να σπαταλήσετε αρκετό χρόνο με πιθανούς πελάτες και να χτίσετε σχέσεις με αυτούς. Το κύριο κόστος συμπεριλαμβάνεται σε αυτό το βήμα, αλλά θα αρχίσει να κατεβαίνει μόλις καθιερώσετε το όνομα σας. 

Βελτίωση της μηχανής αναζήτησης 

Όταν κάποιος κάνει μία έρευνα για κάτι σχετικό με την επιχείρηση σας, αναμφίβολα θα θέλατε να είστε οι πρώτοι στα αποτελέσματα αναζήτησης. Πώς θα το κάνετε αυτό; Ουσιαστικά, χρειάζεται να κάνετε την ιστοσελίδα σας πιο ελκυστική στις μηχανές αναζήτησης. Κάντε το αυτό με το να χρησιμοποιήσετε λέξεις-κλειδιά που αναζητώνται συχνά και περισσότερο, οι οποίες να οδηγούν στην ιστοσελίδα σας, προσαρμόζωντας τις επικεφαλίδες, τις περιγραφές σας κ.α.

Το SEO μπορεί να είναι μια χρονοβόρα και περίπλοκη διαδικάσια, ωστόσο χρειάζεται χρόνο για να βεβαιωθείτε οτι η ιστοσελίδα σας μπορεί να βρεθεί. Το καλύτερο στοίχημα για εσάς είναι να ξοδέψετε κάτι παραπάνω για να βρείτε τους καταλληλότερους και ιδανικότερους ανθρώπους για να αναζητήσουν για εσάς. Στο MP IT, αγχωνόμαστε για την σπουδαιότητα των λέξεων-κλειδιών που οδηγούν στην ιστοσελίδα σας, αλλά χρησιμοποιώντας όρους που το κοινό σας αναζητεί. Αυτό θα σας επιφέρει υψηλές κριτικές.

Blogging

Όσο περισσότερο περιεχόμενο υπάρχει στην ιστοσελίδα σας, τόσο περισσότερες ευκαιρίες υπάρχουν για τις μηχανές αναζήτησης. Το Blogging είναι ένας εξαιρετικός τρόπος (και δωρεάν!) για να δημιουργήσετε συνδέσμους με την ιστοσελίδα σας. Ωστόσο, μην παράγετε περιεχόμενο απλώς για να παράγετε. Γράψτε ποιοτικά άρθρα που θα προκαλέσουν τους αναγνώστες. Η φιλοξενία άρθρων απο πιο καθιερωμένες ιστοσελίδες είναι ένας τρόπος να μεταφέρετε περισσότερο κόσμο μέσα στην δική σας σελίδα.

Κοινωνικά δίκτυα

Μήν κάνετε εγγραφή σε αυτές τις υπηρεσίες και μετά να τις ξεχνάτε. Ξεκινήστε να δραστηριοποιήστε στα κοινωνικά δίκτυα. Αυτές οι σελίδες θα πρέπει να χρησιμοποιούνται για να προωθούν τις δημοσιεύσεις σας και για να σας συνδέουν με τους πελάτες σας. Ωστόσο, τα περισσότερα άτομα δεν ακολουθούν εταιρίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εάν δεν έχουν λόγο να το κάνουν. Γι' αυτό, δώστε τους ένα λόγο να το κάνουν!