Translate

Τετάρτη 28 Ιουνίου 2017

7 ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΤΥΠΟΙ FANS ΣΤΑ SOCIAL MEDIA ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΤΕ


Fans και Followers:  Όταν η δική σας επιχειρησιακή σελίδα εισέρχεται στον χώρο του marketing, τα social media σας ενθαρρύνουν να ενισχύσετε την κριτική των blog και των άρθρων σας. Ωστόσο, έχετε κατανοήσει τί τύπους fans έχετε, και το σημαντικότερο, ξέρετε τον τρόπο για να να συνδεθείτε με αυτούς;


1) Ο ΗΣΥΧΟΣ FOLLOWER

"Μερικές φορές διαβάζω τις ενημερώσεις σας, εάν πέσουν στο μάτι μου.’’

➤ Γνωρίζει την επιχείρηση σου, αλλά δεν είναι πελάτης.

➤ Σας πατάει Like γιατί το κάνουν και οι φίλοι του.

➤ Στην πραγματικότητα δεν χαλάει την εικόνα σας στα social media.

Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΣΑΣ:
Να δημιουργήσετε ελκυστικό περιεχόμενο, ενδιαφέρουσες δημοσκοπήσεις, εικόνες και βίντεο και ένα ισχυρό κάλεσμα για δράση για να ασχοληθούν οι πελάτες με εσάς.

50% των ενημερώσεων στο Facebook είναι εικόνες


2) Ο ΚΛΑΣΣΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ ΠΟΥ ΠΑΤΑΕΙ LIKE

"Εγώ γενικά πατάω Like σε αυτά που δημοσιεύετε.’’

➤ Έχει συνδεθεί με το όνομα σας καθώς είχε αγοράσει ένα προϊόν/μία υπηρεσία σας στο παρελθόν.
➤ Θέλει οι φίλοι να τον βλέπουν ως το άτομο που έχει να προτείνει κάτι καλό.
➤ Βελτιώνει την κοινωνική σας ορατότητα

Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΣΑΣ:
Αναπτύξτε δημιουργικά και προκλητικά posts σχετικά με τα νέα προϊόντα και τις υπηρεσίες και ρωτήστε τους fans σας αν μπορούν να κάνουν share.

70% των πελατών εμπιστεύεται το όνομα ή το προϊόν που τους προτείνει ένας φίλος τους



3) Ο ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ

"Ας κάνουμε μια συμφωνία, θα μου ξύσεις την πλάτη και  μετά θα στο κάνω και εγώ’’

➤ Κάνει τους πάντες να λαμβάνουν αποφάσεις που βασίζονται στην αξία της ισότητας.
➤ Είναι πάντα ενημερωμένος για τις επιχειρήσεις στα social media.
➤ Σας βοηθά να δρομολογήσετε νέο πρόγραμμα στην επιχείρηση σας.

Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΣΑΣ:
Προσφέρετε συμφωνίες, προωθήστε και εκτιμήστε τους fans για να λάβετε πολλά share και νέες δουλειές.

49% των χρηστών των social media ακολουθεί ονόματα και σελίδες για συμφωνίες, προωθήσεις και ειδικούς λόγους



4) Ο ΔΥΣΤΥΧΙΣΜEΝΟΣ ΠΕΛΑΤΗΣ

"Είχα μια αρνητική εμπειρία και φοβάμαι να μιλήσω γι’ αυτό’’

➤ Δημοσιεύει αρνητικές εμπειρίες σε σελίδες στα social media.
➤ Περιμένει τη δική σας απάντηση στο θέμα του – και σύντομα.
➤ Επηρεάζει την διαδικτυακή σας φήμη, πιθανόν με κακό τρόπο.

Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΣΑΣ:
Παρακολουθήστε τις σελίδες σας και τις αναφορές στο όνομα σας συχνά και ανταποκριθείτε στα αρνητικά σχόλια επαγγελματικά και γρήγορα.

42% των πελατών που επικοινωνούν με ονόματα στα social media περιμένουν μια απάντηση τουλάχιστον για μία ώρα



5) O ΚΑΥΧΗΣΙΑΡΗΣ

"Θέλω να κραυγάσω κάποιον!’’

➤  Δεν είναι απαραίτητα πελάτης σας (ίσως).
➤  Έχει ισχυρή άποψη και προσωπικά θέματα.
➤  Κάποιοι τους ξέρουν ως “troller”.

H ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΣΑΣ:
Να είστε αγύριστο κεφάλι και αποφύγετε τις συζητήσεις που δεν είναι σχετικές με την δουλειά σας. Μην κάνετε troll.

45% πελατών τους αρέσει να δημοσιεύουν αρνητικές εμπειρίες στα social media



6) O CHEERLEADER

"Αγαπώ το όνομα σας και οτιδήποτε δημοσιεύετε!! #You rock’’

➤ Πατάει like, σχολιάζει και συχνά δημοσιεύει τα posts σας από το κινητό του.
➤ Συμμετέχει στους διαγωνισμούς και στις προωθήσεις.
➤ Τον ενδιαφέρει η ωριμότητα της κοινωνίας και προσπαθεί να τραβήξει την προσοχή.

Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΣΑΣ:
Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο σας αξίζει χειροκρότημα (σκεφτείτε να βάζετε προσφορές και εκδηλώσεις), ειδικά όταν τέτοιοι fans το δούν.

74% των χρηστών των social media μπαίνουν στο facebook από κινητό
63% επισκέπτονται το twitter αρκετές φορές την ημέρα από κινητό



7) Ο ΠΙΣΤΟΣ FAN

"Σας ακολουθώ, ό,τι και να γίνει’’

➤  Σας προτείνει σε οικογένεια και φίλους, είτε είναι συνδεδεμένος είτε όχι.
➤  Δίνει επαίνους και καλοπροαίρετη κριτική.
➤  Σας υπερασπίζεται στις αρνητικές εκδηλώσεις των fans.

Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΣΑΣ:
Αναγνωρίστε τους πιστούς fans δίνοντας τους δώρα και χρησιμοποιήστε τα θετικά τους σχόλια για την προσπάθεια που καταβάλλεται στο χώρο του marketing.

30% των πελατών τους αρέσει να δημοσιεύουν τις θετικές τους εμπειρίες στα social media

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου