Translate

Πέμπτη, 22 Ιουνίου 2017

30 απλά tips που μπορούν να βελτιώσουν το δικό σας Online Marketing

Σήμερα, οι καταναλωτές βασίζονται περισσότερο στο Δίκτυο για να βρούν και να επιλέξουν τοπικές επιχειρήσεις και με αυτό τον τρόπο το online marketing έχει γίνει βασική προτεραιότητα στη λίστα των απαραίτητων καθηκόντων των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων (SMB).


Όμως, αυτή η λίστα συχνά χρειάζεται χρόνο για να διεκπαιρεωθεί. Έτσι, σε αυτό το άρθρο θα βρείτε τις πιο δημοφιλείς δημοσιεύσεις, με τα πιο γρήγορα online tips του marketing. Ύστερα απο αναζήτηση των καλύτερων πρακτικών στις τακτικές, υπάρχουν tips που κάθε μικρή επιχείρηση μπορεί να χρησιμοποιήσει για να βοηθήσει τους πελάτες της να την εντοπίσουν στο Διαδίκτυο.

Tips για καλύτερη έρευνα διαφήμισης:

1. Να γνωρίζετε την μορφή των κειμένων της διαφήμισης - Όλα τα κείμενα των διαφημίσεων δεν δημιουργούνται με τον ίδιο τρόπο. Το Bing, το Yahoo! και το Google έχουν διαφορετικά κείμενα και μορφές. Επομένως, ξεχωρίστε και ακολουθήστε τους κανόνες απο το καθένα πρίν ξεκινήσετε την καμπάνια της διαφημιστικής σας έρευνας. 

2. Βελτίωση του URL στην αναζήτηση της διαφήμισης - Τα κείμενα των διαφημίσεων χαρακτηρίζουν το URL μαζί με τον τίτλο της διαφήμισης, συνεπώς βεβαιωθείτε οτι είναι σχετικό με το προϊόν ή την υπηρεσία που προωθείτε και αυτό δεν θα έρθει σε αντιπαράθεση με τις απαιτήσεις του εκδότη.

3. Συμπεριλάβετε στοχοποιημένες Λέξεις-κλειδιά στην αναζήτηση της διαφήμισης - Χρησιμοποιήστε λέξεις κλειδιά, τόσο στον τίτλο όσο και στο κείμενο της διαφήμισης, που να ταιριάζουν καλύτερα και να είναι σχετικές με το προϊόν ή την υπηρεσία σας, ούτως ώστε να σας βοηθήσει να είστε εμφανείς στα αποτελέσματα αναζήτησης με αυτά τα κριτήρια. 

4. Γράψτε ένα ισχυρό κάλεσμα για δράση - Πείτε στους πελάτες που βλέπουν τα κείμενα της διαφήμισης σας τί πράξεις θέλετε να κάνουν, όπως η λήψη ενός δωρεάν κουπονιού, έτσι ώστε να είναι πιο πρόθυμοι να κάνουν κλίκ μέσα στην ιστοσελίδα σας.

5. Χρησιμοποιήστε αριθμό εντολής κλήσης - Εάν χρησιμοποιείτε προέκταση για απευθείας κλήση (με ένα κλικ) στη διαφήμιση σας, σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε έναν αριθμό εντολής κλήσης για να διακρίνετε τις κλήσεις που προέρχονται απο τις διαφημίσεις και για να μετρήσετε τα αποτελέσματα της διαφημιστικής σας έρευνας. 

6. Μην συμπεριλάβετε το όνομα της επιχείρησης σας στον τίτλο της διαφήμισης - Οι τίτλοι έχουν περιορισμένο χώρο, άρα μη τον εξαντλείτε στο όνομα της επιχείρησής σας. Μπορείτε να τοποθετήσετε το όνομα της επιχείρησης στο βελτιωμένο URL και να χρησιμοποιήσετε στον τίτλο λέξεις-κλειδιά.

7. Χρησιμοποιήστε την Υπόθεση Τίτλου - Οι κεφαλαίοι χαρακτήρες στο πρώτο γράμμα της λέξης της διαφήμισης είναι μια απο τις καλύτερες πρακτικές. Μην το παρακάνετε με τα κεφαλαία γράμματα σε όλο το κείμενο (ΠΟΤΕ μην κάνετε/χρησιμοποιήσετε σε όλη την έκταση της διαφήμισης κεφαλαία γράμματα)

8. Συμπεριλάβετε τα κατάλληλα σημεία στίξης - Χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα σημεία στίξης σε ένα κείμενο είναι υποχρεωτικό στο τέλος της διαφήμισης, αλλά μπορείτε επίσης να τα χρησιμοποιείτε και στο υπόλοιπο της διαφήμισης για να κάνετε μία ερώτηση ή να τονίσετε κάτι σημαντικό.

9. Μην χρησιμοποιείτε εμπορικά σήματα (αν δεν είναι δικά σας) - Αυτό δεν πρέπει να συμβαίνει ποτέ. Μπορείτε να βάλετε προσφορές εμπορικών σημάτων, αν είναι σχετικά με τη διαφήμιση, αλλά η χρήση αυτών χωρίς να είναι δική σας ιδιοκτησία, έρχεται σε αντιπαράθεση με τις απαιτήσεις του εκδότη.

10. Μην χρησιμοποιείτε συντομογραφίες - Κανείς δεν ξέρει οτι το “IT” σημαίνει "Information Technology''. Υπάρχουν πολλοί τρόποι να τοποθετήσετε το μήνυμα σας στο κείμενο της διαφήμισης σας, χωρίς να χρησιμοποιήσετε συντομογραφίες που μόνο εσείς γνωρίζετε.

11. Ανανεώστε την Ιστοσελίδα σας - Είναι 2017, επομένως η ιστοσελίδα σας δεν πρέπει να φαίνεται σαν να δημιουργήθηκε το 2000. Είναι πολλά περισσότερα απο την εμφάνιση. Οι καλύτερες πρακτικές και τα Standard του Δικτύου αλλάζουν συχνά, έτσι μια ανανέωση μπορεί να σας βοηθήσει να βεβαιωθείτε οτι η ιστοσελίδα σας βρίσκεται στην κορυφή.

12. Κάντε την ιστοσελίδα σας προσιτή στα smartphones - Το 2014 μια έρευνα απο το Neustar Localeze  βρήκε οτι περίπου 80% των τοπικών αναζητήσεων που γίνονται απο κινητό τηλέφωνο καταλήγει σε αγορά. Αν η ιστοσελίδα σας δεν ειναι προσιτή σε smartphone, αυτό δεν σας βοηθά στην αύξηση των καταναλωτών σας.

13. Ολοκληρώστε και βελτιώστε τα Μετα-δεδομένα της ιστοσελίδας σας - Τα Μετα-δεδομένα της ιστοσελίδας σας (όπως οι επισημάνσεις των τίτλων, οι περιγραφές και τα alt text) είναι σημαντικός παράγοντας της ιστοσελίδας SEO. Αν το αφήσετε, αυτό θα επηρεάσει αρνητικά την εμφάνιση σας στα αποτελέσματα αναζήτησης.

14. Δημιουργήστε και χρησιμοποιήστε ένα επιχειρηματικό blog - To blogging και η επιχείρηση σας θα πρέπει να είναι "φίλοι".H διατήρηση ενός επιχειρηματικού blog μπορεί να σας βοηθήσει στην ενίσχυση της ιστοσελίδας σας. Επιπλέον, μπορεί να σας βγάλεο εκτός ανταγωνισμού και να εκθέσει τις γνώσεις και την πείρα σας. Με λίγα λόγια σας κάνει νικητές!

15. Βελτιώστε την ιστοσελίδα σας στις τοπικές αναζητήσεις - Βεβαιωθείτε οτι η ιστοσελίδα της επιχείρησης σας περιλαμβάνει τοπικές πληροφορίες, όπως αριθμούς τηλεφώνου, διεύθυνση και γεωγραφικές επισημάνσεις, έτσι ώστε οι τοπικοί καταναλωτές να μπορέσουν να σας εντοπίσουν. 

16. Δημοσιεύστε τακτικά ποιοτικό περιεχόμενο - Η δημιουργία και η προώθηση φρέσκου και αυθεντικού περιεχομένου σε μια επιχειρηματική ιστοσελίδα μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση της ορατότητας στις μηχανές αναζήτησης (SERPs), καθώς οι κοινωνικές δημοσιεύσεις επισημαίνουν στις μηχανές αναζήτησης οτι η ιστοσελίδα σας είναι αναγνωρίσιμη και σχετική με τη συγκεκριμένη αγορά εργασίας.

17. Παρουσιαστείτε στον χάρτη - Αυτό είναι αρκετά πρακτικό στους καταναλωτές σας, καθώς μπορούν να σας αναζητήσουν στις εφαρμογές, όπως Google Maps και Apple Maps.

18. Υποστηρίξτε την τοπική σας σελίδα Google+ - Υποστηρίζοντας και βελτιώνοντας την τοπική σας σελίδα Google+ έχετε το κλειδί για την εμφάνιση σας στα αποτελέσματα αναζήτησης στο Google Maps και στο Apple Maps. Επίσης, αυτή η σελίδα παρέχει στους χρήστες σημαντικές πληροφορίες, όπως τους τηλεφωνικούς σας αριθμούς, το ωράριο λειτουργίας  και κριτικές που είναι χρήσιμες για τους ίδιους.

19. Χειριστείτε τους Fans των κοινωνικών σας δικτύων - Τα κοινωνικά δίκτυα είναι ο καλύτερος τρόπος για να χτίσετε το όνομα σας και για να αλληλεπιδράσετε με τους πιθανούς σας πελάτες. Η δημοσίευση περιεχομένους συχνά σας συνδέει με αυτούς και αυτό επηρεάζει θερικά τον αριθμό όσων ενδιαφέρονται για το προϊόν ή την υπηρεσία σας. 

20. Χρησιμοποιήστε  τοπικές λέξεις- κλειδιά - Το να συμπεριλάβετε συγκεκριμένες γεωγραφικές λέξεις- κλειδιά στην ιστοσελίδα σας, στο blog ή στα κοινωνικά δίκτυα προσελκύετε ολοένα και περισσότερο το ενδιαφέρον των πελατών σας στην περιοχή σας. 

21. Δημιουργήστε συνδέσμους με την επιχείρηση σας - Οι ποιοτικοί σύνδεσμοι, όπως οι επιρροές που έχετε δεχτεί, είναι καλή ιδέα για να χτίσετε την εξουσία σας. Με αυτό τον τρόπο, επισημαίνει στις μηχανές αναζήτησης οτι η επιχείρηση σας είναι αξιόπιστη, επομένως ταξινομείτε την ιστοσελίδα σας ή άλλες σελίδες σας σε υψηλότερα σημεία στις μηχανές αναζήτησης.

22. Λάβετε θετικές κριτικές - Οτιδήποτε αναφέρουν οι πελάτες σας ως κριτική είναι πολύ σημαντικό. Στην πραγματικότητα, μια έρευνα αποφάσισε πως το 79% των πελατών εμπιστεύονται μόνο τις καλές διαδικτυακές κριτικές.

23. Ρυθμίστε την Συγγραφή του Google - Για να κάνετε την επιχείρηση σας μάρκα, το χτίσιμο του προσωπικού σας ονόματος είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να έχετε νέους πελάτες. Η Συγγραφή Google θα σας βοηθήσει να το καταφέρετε. Δείτε περισσότερα σχετικά με το πως θα κάνετε την επιχειρηματική ιστοσελίδα σας ορατή στο Google.

24. Ολοκληρώστε τις πληροφορίες της επιχείρησης σας - Ιστοσελίδες όπως το Yelp είναι το κεντρικό σημείο φιλοξενίας όλων των πληροφοριών που σχετίζονται με μικρές επιχειρήσεις: απο την διαχείρηση του ωραρίου της επιχείρησης σας μέχρι τις μεθόδους πληρωμής και τις πληροφορίες parking. Είναι ο καλύτερος τρόπος για να βοηθήσετε τους πελάτες σας να βρούν εσάς και την επιχείρηση σας. 

25. Δημοσιεύστε ρεαλιστικές εικόνες - Μία εικόνα = χίλιες λέξεις. Προωθείστε φιλόξενες και ρεαλιστικές εικόνες σχετικά με το τι να περιμένουν οι πελάτες, εάν επισκεφθούν την επιχείρηση σας.

26. Προωθείστε τις θετικές κριτικές - Απο τη στιγμή που ιστοσελίδες όπως το Yelp προσαρμόζουν τις κριτικές απο τις τοπικές αναζητήσεις στις γενικές μηχανές αναζήτησης, η γενίκευση των καλών κριτικών είναι καίριο βήμα. Επίσης, μπορείτε να προωθήσετε αυτές τις κριτικές και σε άλλα πλαίσια, όπως στην ιστοσελίδα ή στα κοινωνικά δίκτυα.

Tips για μια υπέρλαμπρη παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα:

27. Σκεφτείτε πρίν δημοσιεύεσετε - Είναι αδύνατον να πάρετε πίσω αυτό που μόλις δημοσιεύσατε στα κοινωνικά δίκτυα (π.χ Καλησπέρα, τα screenshot). Για να μη γίνετε ρεζίλι, βεβαιωθείτε οτι σκεφτήκατε καλά αυτό που θέλετε να δημοσιεύσετε.

28. Χρησιμοποιήστε μια συγκεκριμένη πολιτική στα κοινωνικά δίκτυα - Το επιχειρηματικό σας προφίλ δεν είναι απόλυτα αντιπροσωπευτικό του ονόματος σας. Το προσωπικό σας αναπαριστά το όνομα σας, τόσο προσωπικά όσο και διαδικτυακά. Η κατοχή μιας συγκεκριμένης πολιτικής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σήμερα είναι σπουδαίο έτσι ώστε το προσωπικό σας να γνωρίζει τους κανόνες και τις προσδοκίες των δημοσιεύσεων. 

29. Προσοχή στο Newsjacking - Η διατήρηση της γνώσης είναι μια καλή ιδέα για τη δημιουργία ενός έγκαιρου κοινωνικού περιεχομένου. Ωστόσο, εάν ξεκινήσετε μια διαδικτυακή συνομιλία χωρίς να γνωρίζετε το θέμα συζήτητησης, τότε θα φανεί οτι είστε αρχάριος ή πιθανόν αναίσθητος.

30. Μείνετε σε επαγρύπνηση - Τα κοινωνικά δίκτυα είναι ο χώρος όπου οι πελάτες ανακοινώνουν τις απόψεις τους σχετικά με εσάς, θετικές και αρνητικές. Εάν βρίσκεστε σε επαγρύπνηση, θα μπορέσετε να δείτε τις αναφορές τους, τα σχόλια ή τα μηνύματα και θα σας βοηθήσει να προλάβετε ανεπιθύμητες καταστάσεις.

Βρείτε περισσότερα σχετικά με το πώς οι μικρές επιχειρήσεις μπορούν να χτίσουν όνομα και tips για να προλάβετε λάθη στα κοινωνικά δίκτυα.