Παρακάτω ακολουθεί ένα πλάνο όσο αφορά τις τεχνικές του Internet Marketing που πρέπει να ακολουθήσουμε:
- Έρευνα για λέξεις/φράσεις κλειδιά KeywordPlanner
- Δημιουργία περιεχομένου/σελίδα με βάση τις λέξεις/φράσεις κλειδιά
- Η κάθε σελίδα να περιέχει:
- Στον κώδικα HTML κάθε σελίδας να ορίζετε η γλώσσα στην οποία είναι γραμμένα τα περιεχόμενα της π.χ.: <html lang="en"> ... </html>
- Να ορίζονται canonical URLs π.χ.: http://example.com/green-dresses
- Να εισαχθούν οι απαραίτητα Meta Tags στο <head> της κάθε σελίδας π.χ.: <meta charset="utf-8"> <meta name="Description" CONTENT="Author: A.N. Author, Illustrator: P. Picture, Category: Books, Price: £9.24, Length: 784 pages"> <meta name="google-site-verification" content="+nxGUDJ4QpAZ5l9Bsjdi102tLVC21AIh5d1Nl23908vVuFHs34="/> <title>Example Books - high-quality used books for children</title>
- Να εισαχθούν οι απαραίτητα Metadata π.χ.: <html prefix="og: http://ogp.me/ns#"> <head> <meta property="og:title" content="The Rock" /> <meta property="og:description" content="Sean Connery found fame and fortune as the suave, sophisticated British agent, James Bond." /><meta property="og:url" content="http://www.imdb.com/title/tt0117500/" /> <meta property="og:image" content="http://ia.media-imdb.com/images/rock.jpg" /> ... </head> ... </html>
- Για κάθε σελίδα φροντίζουμε να υπάρχουν με βάσει τις λέξεις/φράσεις κλειδιά:
- Ένα <title>....</title> μοναδικό ως προς τα περιεχόμενα/σελίδα <html> <head> <title>The Rock (1996) </title> </head> ... </html>
- Ένα <h1>.....</h1> (Κεντρικός τίτλος/σελίδα) μοναδικό ως προς τα περιεχόμενα / σελίδα
- <html> <body> <h1>The Rock (1996) </h1> </body>
- Όσα <h2>...</h2> (Υπότοτλοι/σελίδα) μοναδικό ως προς τα περιεχόμενα/σελίδα
- Για τους τίτλους να υπάρχει κείμενο που να αναφέρεται σε αυτούς μέσω παραγράφου ή ότι λειτουργεί σαν παράγραφο π.χ.:
<p> κείμενο που αναφέρεται-περιγράφει τους τίτλους </p>
<html> <body> <p>....</p> </body> </html> - Στις παραγράφους όπου υπάρχουν λέξεις/φράσεις κλειδιά να μορφοποιούνται μέσω εντολών HTML π.χ.:
<strong> ή <b>, <em> ή <i>
<html> <body> <p><strong>λέξεις/φράσεις κλειδιά</strong></p> </body> </html> - Microdata μέσω του εργαλείου web master tools markup helper
- Να υπάρχει μία υποσελίδα με όνομα sitemap.html η οποία μέσω link να οδηγεί τους χρήστες στα περιεχόμενα-υποσελίδες της ιστοσελίδας
- Να υπάρχει ένα αρχείο με όνομα sitemap.xml
π.χ.: tanidis.gr/sitemap.xml (Εργαλείο δημιουργίας: xml-sitemaps.com) - Δημιουργία εσωτερικών link (Internal Links)
- Δημιουργία εξωτερικών link (Backlinks)
- Καταχώριση στις μηχανές αναζήτησης
- Καταχώριση της ιστοσελίδας στο Google Webmaster
- Δημιουργία και σύνδεση Google Page για την ιστοσελίδα
- Καταχώριση της επιχείρισης στο Google Maps
- Παρουσία στα δημοφιλή Social Media με βάση τις λέξεις/φράσεις κλειδιά (Facebook, YouTube, Google Plus, Twitter, Linkedin) π.χ.: facebook.com/seminariawebdesignthessaloniki
- Δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας στο Google AdWords
- Αποστολή Newsletter (mailchimp.com)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου