Translate

Δευτέρα 22 Ιουνίου 2015

Internet Marketing Plan


Παρακάτω ακολουθεί ένα πλάνο όσο αφορά τις τεχνικές του Internet Marketing που πρέπει να ακολουθήσουμε:


  1. Έρευνα για λέξεις/φράσεις κλειδιά KeywordPlanner
  2. Δημιουργία περιεχομένου/σελίδα με βάση τις λέξεις/φράσεις κλειδιά
  3. Η κάθε σελίδα να περιέχει:
    1. Στον κώδικα HTML κάθε σελίδας να ορίζετε η γλώσσα στην οποία είναι γραμμένα τα περιεχόμενα της π.χ.: <html lang="en"> ... </html>
    2. Να ορίζονται canonical URLs π.χ.: http://example.com/green-dresses
    3. Να εισαχθούν οι απαραίτητα Meta Tags στο <head> της κάθε σελίδας π.χ.: <meta charset="utf-8"> <meta name="Description" CONTENT="Author: A.N. Author, Illustrator: P. Picture, Category: Books, Price: £9.24, Length: 784 pages"> <meta name="google-site-verification" content="+nxGUDJ4QpAZ5l9Bsjdi102tLVC21AIh5d1Nl23908vVuFHs34="/> <title>Example Books - high-quality used books for children</title>
    4. Να εισαχθούν οι απαραίτητα Metadata π.χ.: <html prefix="og: http://ogp.me/ns#"> <head> <meta property="og:title" content="The Rock" /> <meta property="og:description" content="Sean Connery found fame and fortune as the suave, sophisticated British agent, James Bond." /><meta property="og:url" content="http://www.imdb.com/title/tt0117500/" /> <meta property="og:image" content="http://ia.media-imdb.com/images/rock.jpg" /> ... </head> ... </html>
    5. Για κάθε σελίδα φροντίζουμε να υπάρχουν με βάσει τις λέξεις/φράσεις κλειδιά:
      1. Ένα <title>....</title> μοναδικό ως προς τα περιεχόμενα/σελίδα <html> <head> <title>The Rock (1996) </title> </head> ... </html>
      2. Ένα <h1>.....</h1> (Κεντρικός τίτλος/σελίδα) μοναδικό ως προς τα περιεχόμενα / σελίδα
      3. <html> <body> <h1>The Rock (1996) </h1> </body>
      4. Όσα <h2>...</h2> (Υπότοτλοι/σελίδα) μοναδικό ως προς τα περιεχόμενα/σελίδα
      5. Για τους τίτλους να υπάρχει κείμενο που να αναφέρεται σε αυτούς μέσω παραγράφου ή ότι λειτουργεί σαν παράγραφο π.χ.: <p> κείμενο που αναφέρεται-περιγράφει τους τίτλους </p>
        <html> <body> <p>....</p> </body> </html>
      6. Στις παραγράφους όπου υπάρχουν λέξεις/φράσεις κλειδιά να μορφοποιούνται μέσω εντολών HTML π.χ.:
        <strong> ή <b>, <em> ή <i>
        <html> <body> <p><strong>λέξεις/φράσεις κλειδιά</strong></p> </body> </html>
      7. Microdata μέσω του εργαλείου web master tools markup helper
    6. Να υπάρχει μία υποσελίδα με όνομα sitemap.html η οποία μέσω link να οδηγεί τους χρήστες στα περιεχόμενα-υποσελίδες της ιστοσελίδας
    7. Να υπάρχει ένα αρχείο με όνομα sitemap.xml
      π.χ.: tanidis.gr/sitemap.xml 
      (Εργαλείο δημιουργίας: xml-sitemaps.com)
    8. Δημιουργία εσωτερικών link (Internal Links)
    9. Δημιουργία εξωτερικών link (Backlinks)
    10. Καταχώριση στις μηχανές αναζήτησης
    11. Καταχώριση της ιστοσελίδας στο Google Webmaster
    12. Δημιουργία και σύνδεση Google Page για την ιστοσελίδα
    13. Καταχώριση της επιχείρισης στο Google Maps
    14. Παρουσία στα δημοφιλή Social Media με βάση τις λέξεις/φράσεις κλειδιά (Facebook, YouTube, Google Plus, Twitter, Linkedin) π.χ.: facebook.com/seminariawebdesignthessaloniki
    15. Δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας στο Google AdWords
    16. Αποστολή Newsletter (mailchimp.com)

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου