Translate

Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015

Google AdWords - Δυναμικές Διαφημίσεις

Γιατί να χρησιμοποιήσετε δυναμικές διαφημίσεις αναζήτησης

Ακολουθούν ορισμένα οφέλη από τη χρήση των δυναμικών διαφημίσεων αναζήτησης:

  • Εξοικονομείτε χρόνο. Δεν χρειάζεται πλέον να αντιστοιχίζετε λέξεις-κλειδιά, προσφορές και διαφημιστικό κείμενο σε κάθε προϊόν που υπάρχει στον ιστότοπό σας. Αντί αυτού, θα χρησιμοποιήσουμε τον κατάλογο οργανικής αναζήτησης Google του ιστότοπού σας, για να προσδιορίσουμε ποιες αναζητήσεις μπορεί να σχετίζονται με τα προϊόντα στον ιστότοπό σας.

  • Συχνές, αυτόματες ενημερώσεις για τις διαφημίσεις σας. Όταν κάνετε αλλαγές στις σελίδες στο ευρετήριό μας, ανιχνεύουμε ξανά τον ιστότοπό σας, για να βεβαιωθούμε ότι διαθέτουμε την πιο πρόσφατη έκδοση για τις σελίδες σας. Με τον τρόπο αυτό διασφαλίζεται ότι οι διαφημίσεις σας ενημερώνονται όσο το δυνατόν περισσότερο.

  • Εμφανίζονται συναφείς επικεφαλίδες που δημιουργούνται δυναμικά με τις διαφημίσεις σας. Όταν η αναζήτηση ενός πελάτη είναι συναφής με το προϊόν ή την υπηρεσία σας, δημιουργούμε με δυναμικό τρόπο μια διαφήμιση με μια επικεφαλίδα, η οποία περιλαμβάνει λέξεις από τη φράση αναζήτησης του πελάτη και τη σελίδα προορισμού της διαφήμισης. Οι δυναμικές διαφημίσεις αναζήτησης περιλαμβάνουν, επίσης, μια επικεφαλίδα η οποία δημιουργείται δυναμικά και έχει ελαφρά μεγαλύτερο μήκος σε σύγκριση με τις επικεφαλίδες των βασικών διαφημίσεων με κείμενο. Με αυτόν τον τρόπο, η διαφήμισή σας αποκτά μεγαλύτερη προβολή και συνάφεια για άτομα που αναζητούν στον ιστό αυτό που προσφέρετε.

  • Ελέγχετε την καμπάνια σας. Μπορείτε να προβάλλετε διαφημίσεις βάσει ολόκληρου του ιστότοπού σας ή συγκεκριμένων κατηγοριών ή σελίδων. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποτρέψετε την προβολή των διαφημίσεών σας για προϊόντα που έχουν προσωρινά εξαντληθεί.

  • Λαμβάνετε πρόσθετη επισκεψιμότητα. Οι δυναμικές διαφημίσεις αναζήτησης μπορούν να σας βοηθήσουν να λάβετε πρόσθετη επισκεψιμότητα και πωλήσεις, προωθώντας την επιχείρησή σας σε περισσότερους πελάτες σε σχέση με εκείνους που μπορείτε να προσεγγίσετε με μια καμπάνια στόχευσης λέξεων-κλειδιών. Οι δυναμικές διαφημίσεις αναζήτησης περιλαμβάνουν μια επικεφαλίδα η οποία δημιουργείται δυναμικά και έχει ελαφρά μεγαλύτερο μήκος σε σύγκριση με τις επικεφαλίδες των βασικών διαφημίσεων με κείμενο. Με αυτόν τον τρόπο η διαφήμισή σας αποκτά μεγαλύτερη προβολή και συνάφεια για τα άτομα που αναζητούν στον ιστό αυτό που προσφέρετε.


Πώς λειτουργούν οι δυναμικές διαφημίσεις αναζήτησης


Αντί για λέξεις-κλειδιά, χρησιμοποιούμε περιεχόμενο από τον τομέα του ιστότοπού σας για τη στόχευση των διαφημίσεών σας για αναζητήσεις. Για να γίνει αυτό, χρησιμοποιούμε τον κατάλογο οργανικής αναζήτησης της Google στον ιστότοπό σας, για να προσδιορίσουμε ποιες αναζητήσεις μπορεί να είναι συναφείς με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρονται στον ιστότοπό σας. Δείτε πώς λειτουργεί:



Επιλέγετε ποιες σελίδες προορισμού θα σαρωθούν.

Δημιουργώντας στόχους δυναμικής διαφήμισης, μπορείτε να επιλέξτε αν θα χρησιμοποιηθούν ολόκληρες οι σελίδες ή μόνο συγκεκριμένα τμήματα για τη στόχευση των διαφημίσεών σας. Οι στόχοι δυναμικής διαφήμισης μπορεί να καλύπτουν ολόκληρο τον ιστότοπό σας ή συγκεκριμένα τμήματα, όπως:

  • Σελίδες που ανήκουν σε συγκεκριμένες κατηγορίες
  • Σελίδες οι τίτλοι των οποίων περιέχουν συγκεκριμένες λέξεις
  • Σελίδες οι διευθύνσεις URL των οποίων περιέχουν συγκεκριμένες συμβολοσειρές κειμένου
  • Σελίδες που περιέχουν συγκεκριμένες λέξεις



Η διαφήμισή σας θα προβάλλεται για συναφείς αναζητήσεις με κείμενο που δημιουργείται δυναμικά.

Όταν εντοπίσουμε αναζητήσεις που αντιστοιχούν στους στόχους δυναμικών διαφημίσεών σας, δημιουργούμε την επικεφαλίδα της διαφήμισής σας και τη διεύθυνση URL σελίδας προορισμού. Η συγκεκριμένη διεύθυνση URL θα συνδέεται με την πιο κατάλληλη σελίδα από τον ιστότοπό σας. Η σύνθεση της επικεφαλίδας γίνεται με δυναμικό τρόπο, χρησιμοποιώντας λέξεις που προέρχονται από τη φράση αναζήτησης του χρήστη, όταν αυτός την πληκτρολογεί στο Google, καθώς και από τον τίτλο της πιο συναφούς σελίδας προορισμού που έχει δημιουργηθεί για τη διαφήμιση. Η υπόλοιπη διαφήμιση αποτελείται από ένα πρότυπο το οποίο δημιουργείτε κατά τη ρύθμιση ή την επεξεργασία της καμπάνιας.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου