Translate

Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2015

Ποιο είναι το πρώτο βήμα στο σχεδιασμό μιας ιστοσελίδας;

Γνωρίζουμε την γενική ιδέα για το περιεχόμενο σε ποιον αναφέρετε και τι θέλει να προβάλει. Ξεκινώντας πρέπει να σκεφθούμε κάποιες λέξεις που να περιγράφουν αυτό που ο πελάτης θέλει να προωθήσει. Επίσης πρέπει να σκεφτούμε πως ο ενδιαφερόμενος χρήστης θα έψαχνε σε μια μηχανή αναζήτησης. Επίσης θα πρέπει να εξετάσουμε παρεμφερείς λέξεις που δεν έχουμε σκεφτεί αλλά που αποτελούν δημοφιλής προορισμούς ευρέσεων.


Εντοπίζουμε λέξεις κλειδιά με τους έξης τρόπος:
  • Συζητάμε με τον πελάτη μας. Κατανοούμε ακριβώς τις υπηρεσίες που παρέχει  και τις υπηρεσίες που ενδιαφέρετε να προωθήσει περισσότερο. 

  • Συζητάμε με φίλους, γνωστούς ή με ανθρώπους του χώρου στον οποίο δραστηριοποιείτε ο πελάτης. Τους ζητάμε να μας υποδείξουν τους τρόπους με τους οποίους αυτή θα έψαχναν για μία τέτοια εταιρεία. Ποιες λέξεις κλειδιά θα πληκτρολογούσαν και με ποια σειρά.

  • Εντοπίζουμε ανταγωνιστικές εταιρείες και βλέπουμε πως είναι δουλεμένες τι λέξεις χρησιμοποιούν στα κείμενα, πως έχουν διαμορφώσει τα meta tags, ποιες επιπλέον πληροφορίες παρέχουν. Παρατηρούμε το κείμενο στο Title bar του browser, σε ποιες λέξεις έχουν δώσει έμφαση και σε τι έχουν χρησιμοποιήσει Headings.

  • Γνωρίζοντας πλέον πως περίπου κινούνται οι άλλοι, θα πρέπει να σκεφτούμε κάποια επιπλέον θέματα που μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε χωρίς να σχετίζονται άμεσα με τις υπηρεσίες που παρέχει ο πελάτης. 

  • Εντάσσοντας κάποιο επιπλέον πληροφοριακό υλικό, επιτυγχάνουμε τα εξής θετικά:
    1. Αυξάνουμε την επισημότητα, επομένως και την δημοτικότητα του site. Κάτι που αποτελεί θετικό κριτήριο κατάταξης για τους αλγόριθμους των μηχανών αναζήτησης.
    2. Διευρύνουμε το πελατολόγιο μας.
    3. Μεταβάλουμε την σελίδα μας από καθαρά εμπορική σε επίσης μη κερδοσκοπική. Αυτό σημαίνει ότι κάποια directories θα δεχθούν να καταχωρίσουν την ιστοσελίδα μας δωρεάν, θεωρώντας ότι αυτός ο δικτυακός τόπος παρέχει στο κοινό χρήσιμες πληροφορίες. 

  • Ένα θέμα που πρέπει να λάβουμε υπόψη μας είναι η περίπτωση του «Δημοφιλούς λάθους». Πολλές φορές οι χρήστες πληκτρολογούν από άγνοια ή λάθος ανορθόγραφα κάποιες λέξεις αναζήτησης. Σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να εντάξουμε και αυτές τις λέξεις στην λίστα μας, χωρίς να το παρακάνουμε όμως. Χρησιμοποιήστε αυτήν την τακτική μόνο όταν είστε σίγουροι ότι μία ανορθόγραφα πληκτρολογημένη λέξη είναι πραγματικά δημοφιλής. 


Γιατί είναι τόσο σημαντικό να πετύχουμε ακριβώς τις λέξεις που θα χρησιμοποιούσε ένας χρήστης σε μία αναζήτηση; 


Όταν  ο χρήστης πληκτρολογεί κάποια keywords στο πεδίο αναζήτησης, ο «query processor» αναλαμβάνει να εντοπίσει σε ποιες εγγραφές στην βάση δεδομένων απαντώνται αυτά τα keywords. Είναι φυσικό να δώσει καλύτερη κατάταξη στις ιστοσελίδες τις οποίες εντόπισε τα keywords ακριβώς όπως τα πληκτρολόγησε ο χρήστης και χειρότερη σε εκείνες των οποίων τα keywords δεν ταιριάζουν ακριβώς με την αναζήτηση. Τα πράγματα βέβαια δεν είναι τόσο απλά. Σημαντικό ρόλο παίζει επίσης το πού και πόσες φορές χρησιμοποιείτε στην ιστοσελίδα το keyword. 


Εντοπισμός λέξεων/φράσεων κλειδιών της Google μέσω AdWords

Ένα εργαλείο που παρέχει ιδέες για λέξεις-κλειδιά και εκτιμήσεις για την επισκεψιμότητα, το οποίο σας βοηθάει κατά τη δημιουργία καμπάνιας του Δικτύου αναζήτησης.

  • Αναζητήστε ιδέες για λέξεις-κλειδιά και ομάδες διαφημίσεων βάσει όρων που περιγράφουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας, τον ιστότοπό σας ή μια κατηγορία προϊόντων που σχετίζεται με ό,τι διαφημίζετε. Επίσης, μπορείτε να εισαγάγετε ή να μεταφορτώσετε μια λίστα λέξεων-κλειδιών. Και επιπλέον, μπορείτε να πολλαπλασιάσετε δυο ή περισσότερες λίστες λέξεων-κλειδιών, για να δημιουργήσετε μια νέα λίστα η οποία θα περιέχει συνδυασμούς των λέξεων-κλειδιών σας.

  • Λάβετε στατιστικά στοιχεία ιστορικού, όπως πόσες φορές οι χρήστες έχουν πραγματοποιήσει αναζήτηση για μια λέξη-κλειδί ή πόσο ανταγωνιστική είναι η συγκεκριμένη λέξη-κλειδί.

  • Επιπλέον, μπορείτε να λάβετε εκτιμήσεις για την επισκεψιμότητα, όπως πόσα κλικ και εμφανίσεις μπορεί να λαμβάνουν οι λέξεις-κλειδιά σας για συγκεκριμένα ποσά προσφοράς και προϋπολογισμού.

Για να ξεκινήσετε να χρησιμοποιείτε αυτό το εργαλείο, θα χρειαστεί να έχετε ένα λογαριασμό Google με τον οποίο στην συνέχεια να συνδεθείτε στο Google AdWords και να κάντε κλικ στην καρτέλα Εργαλεία και να επιλέξτε "Εργαλείο σχεδιασμού λέξεων-κλειδιών" από το αναπτυσσόμενο μενού.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου